Koniec roku to intensywny, ale również owocny czas dla przedsiębiorców z różnych sektorów. Atmosfera Świąt Bożego Narodzenia oraz zbliżającego się końca roku sprzyja podsumowaniom, zacieśnianiu więzi z kontrahentami oraz integracji pracowników. Według specjalistów okres świąteczny to doskonały moment na prace nad wizerunkiem swojej marki. Dzięki odpowiednim działaniom małe firmy i duże korporacje umacniają relacje z partnerami, tworzą atmosferę życzliwości, okazują szacunek i budzą sympatię w osobach mających wpływ na rozwój ich działalności. Ważnym elementem strategii marketingowej jest wręczanie kontrahentom, partnerom biznesowym, udziałowcom i pracownikom podarunków. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, specjaliści zajmujący się marketingiem odchodzą od sztampowych prezentów i poszukują ciekawszych, oryginalnych rozwiązań. Tegorocznym hitem na rynku usług B2B są kalendarze adwentowe dla firm. Dlaczego warto zrezygnować z kubków z logo czy słodkości na rzecz efektownego kalendarza? Jak stworzyć elegancki kalendarz dla firm? Poznaj najświeższe trendy, zaskocz swoich partnerów i wyprzedź swoją konkurencję!
Kalendarz adwentowy z materiału dla biznesu – aura wyjątkowości
Tradycja wysyłania świątecznych paczek dla osób blisko związanych z firmą jest popularną praktyką marketingową. Dlaczego warto zaplanować w grudniowym harmonogramie prace i uwzględnić koszty związane z takimi działaniami? Oto najważniejsze funkcje i korzyści płynące z wysyłania świątecznych podarunków:
- podziękowanie za owocną współpracę i wyrażenie nadziei na dalszą kooperację w nadchodzącym roku;
- wzbudzenie pozytywnych skojarzeń;
- budowanie świadomości marki;
- nienachalne przypomnienie o swoich usługach lub produktach;
- impuls do wznowienia przerwanej współpracy;
- podkreślenie swojego profesjonalizmu i pozycji na rynku.
Warto mieć świadomość, że w świątecznych prezentach tkwi ogromny potencjał. Jeśli nie chcesz go zmarnować, zapomnij o banalnych gadżetach, które nie zostaną zauważone i wylądują nieużywane w szafce obok innych kubków czy kalendarzy na biurko. Podarunki dla segmentu B2B przygotowywane są inaczej niż paczki świąteczne dla pracowników. Prezent wysłany pocztą lub wręczony osobiście partnerowi biznesowemu zostanie pozytywnie odebrany tylko wtedy, jeśli będzie przemyślany i dopracowany. Elementy znajdujące się w paczce oraz sposób ich prezentacji wiele mówią o adresacie jako przedsiębiorcy. Niska jakość, niedociągnięcia albo nieelegancka oprawa będą rysą na wizerunku. Aby działanie przyniosło założony cel, postaw na produkty klasy premium. Zawartość paczki musi być spójna i atrakcyjna. Ponadto osoba otrzymująca prezent powinna poczuć się wyjątkowo, dlatego kluczową rolę odgrywa tutaj personalizacja. Imienna kartka z życzeniami i efektowne podpisane pudełko z pewnością nie ujdą uwadze adresata, a trud włożony w przygotowanie paczki zostanie doceniony.
Kosz prezentowy ze słodyczami, alkohol z wyższej półki, ścienny kalendarz z logo Twojej firmy, długopisy i inne gadżety tworzone dla firm. Każdego roku kurierzy dostarczają do biur ogrom podobnych paczek. Obawiasz się, że Twój gest przejdzie bez echa? Zaskocz swoich kontrahentów, wspólników czy współpracowników z innych firm, tworząc dla nich kalendarze adwentowe. Starannie przygotowany kalendarz adwentowy z materiału zrobi wrażenie na każdej osobie i zostanie zapamiętany na długo.
Personalizacja kluczem do sukcesu
Dlaczego kalendarze adwentowe tworzone dla biznesu są strzałem w dziesiątkę? Kalendarz adwentowy z materiału jednoznacznie kojarzy się z bożonarodzeniową, ciepłą atmosferą. Zapakowane osobno podarunki odpakowuje się codziennie. Mały rytuał powtarzany każdego dnia, aż do Wigilii, jest przyjemnością dla każdego, niezależnie od wieku i pozycji. Zawartość „okienek” za każdym razem jest niespodzianką. Adresat samodzielnie decyduje o tym, co znajdzie się w środku. Ponadto tego typu upominek należy przekazać znacznie wcześniej niż bezpośrednio przed przerwą świąteczną. Prezent odpakowywany przez 24 dni grudnia będzie codziennie przypominał o Twojej marce. Dobrym pomysłem na utrwalenie pozytywnych skojarzeń jest ukrycie w kalendarzu kilku przedmiotów z logo firmy.
Jak skompletować zestaw do kalendarza adwentowego?
Nie podlega wątpliwościom, że kalendarz adwentowy z materiału przykuwa uwagę, jest niesztampowy i oryginalny. Pamiętaj o tym, że jego przygotowania nie możesz zostawić na ostatnią chwilę. Zestaw do kalendarza adwentowego standardowo składa się z torebek papierowych albo woreczków z tkaniny, sznurka lub ozdobnego pudełka oraz zawartości pakunków. Małe prezenty możesz umieścić na specjalnej planszy przywieszanej do sufitu lub starannie poukładać w ozdobnym pudełku. Istotne jest, aby wszystkie elementy zestawu były spójne.
Ozdobne opakowanie jest oprawą dla 24 małych upominków. Jakie przedmioty możesz zamknąć w kalendarzu? Rodzaj prezentów warto dopasować do charakteru swojej działalności. Kalendarz adwentowy może przyczynić się do promocji konkretnych towarów lub usług. Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją ekologicznych kosmetyków? W takim razie umieść w woreczkach miniaturki kremów, balsamów i mydełek swojej marki. A może prowadzisz sieć sklepów z biżuterią? Zadbaj o to, aby w kilku pakunkach znalazły się stylowe błyskotki. Alternatywą dla własnych produktów będą ponadczasowe i klasyczne podarunki: słodycze wysokiej jakości, ekologiczny miód i konfitura, liściasta herbata uznanej marki, kawa, alkohol, etui na wizytówki, kupon podarunkowy, pióro z logo marki, akcesoria związane ze Świętami Bożego Narodzenia. Możliwości jest naprawdę wiele!
Stworzenie kalendarzy adwentowych dla wielu partnerów biznesowych może okazać się pracochłonne i stosunkowo kosztowne. Pamiętaj jednak, że włożony wysiłek zaprocentuje w przyszłości. Inwestowanie w dobre stosunki i budowanie swojej pozycji na rynku jest długofalowym procesem wymagającym nakładów i czasu. Co ważne, poniesione koszty standardowo mogą zostać zaliczone w poczet kosztów uzyskania przychodów.
Saketos – profesjonalne działania dla Twojego biznesu
Każdy pakunek znajdujący się w kalendarzu musi zostać opisany liczbą odpowiadającą konkretnemu grudniowemu dniu. Zamiast papierowych torebek, które szybko się gniotą i nie prezentują się zbyt elegancko, wybierz woreczki do kalendarza adwentowego wykonane z tkaniny. Twoim godnym partnerem w budowaniu nienagannego wizerunku będzie Saketos – firma specjalizująca się w usługach dla biznesu.
W rozbudowanej ofercie Saketos znajdziesz woreczki do kalendarza adwentowego w różnych rozmiarach. Każdy element zamówienia możesz personalizować poprzez wybór wymiarów woreczka, jego kolorów i typu tkaniny. Dzięki ozdobnym aplikacjom (na przykład naszywkom z numerami, filcowym ozdobom, przywieszkom, tasiemkom czy świątecznym nadrukom) każda paczuszka pięknie się prezentuje. Woreczki produkowane są z wysokiej jakości tkanin:
- welur – modna i elegancka tkanina o charakterystycznej strukturze przypominającej brzoskwinię. Delikatny połysk nadaje mięsistym woreczkom klasy i ekskluzywnego charakteru. Do kalendarzy świątecznych szczególnie polecane są welurowe woreczki w kolorze czerwieni i ciemnej zieleni;
- satyna – błyszczące, niezwykle delikatne i przyjemne w dotyku sakiewki satynowe będą wyjątkową, przykuwającą wzrok oprawą dla biżuterii, perfum, zapachowych mydełek i innych produktów klasy premium;
- organza – półczezroczyste woreczki udekorowane świątecznymi nadrukami kojarzącymi się z ciepłem, miłością i rodzinną atmosferą. Świetnie sprawdzą się nie tylko w kalendarzu, ale również w roli gustownego opakowania na dekorowane pierniczki;
- len – jasne woreczki z nadrukiem albo ciekawą aplikacją spełnią oczekiwania przedsiębiorców, których działalność związana jest z ekologią. Materiał o strukturze lnu jednoznacznie kojarzy się z nieskalaną naturą. Lniany woreczek może kryć regionalne przetwory przygotowywane tradycyjnymi metodami, wegańskie kosmetyki i inne produkty powstające w zgodzie z rytmem natury;
- juta – uniwersalne woreczki o rustykalnym charakterze. Jutowe woreczki w naturalnym, słomkowym odcieniu pięknie komponują się z gałązkami drzew iglastych, ostrokrzewem, suszonymi plasterkami cytryny i laskami cynamonu.
Szeroki wybór prezentowanych wzorów daje ogromne pole do popisu podczas tworzenia kalendarza. Możesz postawić na jednokolorowy komplet albo dać się ponieść fantazji, tworząc kolorowy zestaw ze świątecznymi wzorami i filcowymi naszywkami. Dzięki wielu wariantom bez trudu dopasujesz wielkość sakiewek do przygotowanych podarunków. Koniec adwentu nie oznacza wyrzucenia kalendarza – woreczki z tkaniny mogą być wykorzystane przez obdarowaną osobę w przyszłości.
Woreczki do kalendarza adwentowego mogą stać się reklamą Twojego biznesu. Chcesz umieścić na nie logo firmy albo chwytliwy slogan? Wykonamy dopracowany projekt według wytycznych. Gwarantujemy kompleksową realizację usługi, począwszy od opracowania projektu, poprzez jego sprawną realizację, na terminowej wysyłce kończąc. Konfigurowanie zamówienia jest zaskakująco wygodne i odbywa się w całości on-line. Każdy klient krok po kroku wybiera każdy detal (materiał, kolor, wymiary, dodatki, nadruk), samodzielnie tworząc produkt spełniający indywidualne oczekiwania.
PR wewnętrzny: rozwiązania dla firm przyjaznych pracownikom
Świąteczne kolacje integracyjne, życzenia, premie, paczki. W grudniu pracodawcy dokładają wszelkich starań, aby zjednoczyć swoją załogę, zintegrować wszystkich jej członków, budować dobrą atmosferę sprzyjającą twórczej i rzetelnej pracy oraz zyskać uznanie zespołu. Może warto odejść od schematów i w tym roku zamiast tradycyjnych paczek stworzyć dla pracowników wyjątkową atrakcje? Kalendarz adwentowy z materiału przygotowany w biurze będzie niecodzienną niespodzianką dla pracowników. Wykonanie małego kalendarza dla każdego członka rozbudowanego teamu będzie zbyt pracochłonne i kosztowne? Małe paczuszki zastąp dużymi workami. Wspólne rozpakowywanie prezentów każdego ranka będzie grudniowym rytuałem, który dostarczy pracownikom zabawy i stworzy w biurze świąteczny klimat.