Włókno jutowe produkowane z rosnącej w gorącym i wilgotnym klimacie (Chiny, Pakistan, Bangladesz) juta jest wytrzymała i niezwykle uniwersalna. Równie szerokie zastosowanie mają worki z juty, które mogą stanowić zarówno niebanalne, ekologiczne opakowanie różnych przedmiotów (na przykład kosmetyków, biżuterii itd.), jak i doskonale sprawdzać się do przechowywania suchych produktów żywnościowych jak kawa, kasza czy orzechy.
Pierścionek, strój na trening, osłonka na doniczkę …
Juta sprawdzi się doskonale w każdym rozmiarze worka. Jednakowo jako niewielki woreczek na drobne upominki czy gadżety reklamowe od firmy, jako torba na zakupy czy przenoszenie cięższych rzeczy z uwagi na swoją niezwykłą wytrzymałość, czy jako element dekoracyjny (przechowywanie kosmetyków w łazience, osłonki do doniczek, wyeksponowane w kuchni woreczki na kawę itp.). Włókno jutowe naturalnie występuje w kolorze szarym lub złotawym, ale łatwo i dobrze się barwi co pozwala na uzyskanie różnych kolorów materiału, ale także wykonanie na nich trwałego, dowolnego nadruku.
Eko-prezent
Uniwersalność worków z juty sprawia, że sprawdzą się jako stylowe, niebanalne opakowania na prezent w nieco rustykalnym stylu. Nie oznacza to, że jesteśmy skazani na nieco surowy wygląd jutowych woreczków. Możemy je bowiem dostać barwione w szerokiej gamie kolorystycznej, a także z dowolnym nadrukiem. Nawet najskromniejszy upominek w spersonalizowanym worku z juty będzie stanowił elegancki gest wobec obdarowanego. Nadruk z imieniem czy nadruki okazjonalne, np.: z okazji Świąt Bożego Narodzenia podniosą atrakcyjność upominku i podkreślą nasze starania jako obdarowującego. Osoby ceniące sobie rozwiązanie ekologiczne docenią fakt, że worki z juty mogą być używane nadal przez dłuższy czas do przechowywania prezentu lub w innych celach.
Reklama, promocja, motywacja
Worki z juty nadrukiem jako opakowania firmowych gadżetów to kolejny efektowny sposób na wykorzystanie tej surowej, wytrzymałej tkaniny. Doskonale prezentują się na nich szczególnie proste, skromne loga. Mogą stanowić prezent dla klientów i kontrahentów, a w wersji większych toreb być doskonałym, efektywnym nośnikiem reklamy naszej firmy. Pełna personalizacja zakłada nie tylko zastosowanie logotypów czy też podstawowych informacji o firmie. Dzięki temu, że woreczki mogą mieć dowolne kształty łatwo dopasować je do opakowania niewielkich, chętnie używanych jako reklamówki przedmiotów takich jak długopisy, wieczne pióra czy pendriv’y, a których opakowanie w inny materiał jest albo trudne, albo relatywnie kosztowne.